Bij Van Hooff bent u mede door onze service coördinator gegarandeerd van een goede service!
De service coördinator is de schakel tussen klant, planning, monteur en verkoop.

Waar in maken de service coördinator het verschil:

Hij beoordeelt technische aanpassingen en begeleidt de daadwerkelijke aanpassingen van offerte tot levering.
Samen met uw accountmanager is hij hét aanspreekpunt voor u als klant en voorziet hij u van technisch advies over onze producten en diensten. Hij geeft leiding, ondersteunt, begeleidt en traint zijn collega monteurs.
Samen met uw accountmanager inspecteert hij de technische staat van uw intern transport vloot om advies te geven over vervanging, sale and leaseback of het aanbieden van een onderhoudscontract.
Klachtenbehandeling met de doelstelling maximale klantentevredenheid.

Service en klantvriendelijkheid voorop

Mede door de inzet van de service coördinator zijn de lijnen korter en is de communicatie tussen klant, planning, monteur en verkoop efficiënter. Uw wensen en behoeften staan centraal bij de dagelijkse werkzaamheden van de service coördinator.
Wil u meer informatie over onderhoud, service en keuren? Wij helpen u graag verder.

Neem contact op met Service